czwartek, kwietnia 07, 2005

Sataniści o piwie

"Dziesięć Powodów Dla Których Piwo Jest Lepsze Niż Jezus

1.Nikt Cię nie zabije za nie picie piwa.
2. Piwo nie mówi Ci jak uprawiać sex.
3.Piwo nigdy nie spowodowało wojny.
4.Nie wmusza się piwa tym którzy nie potrafią myśleć.
5. Mając piwo, nie pukas do drzwi innych ludzi próbując je oddać.
6.Nikt nigdy nie był pochowany żywcem, powieszony czy torturowany aż do śmierci pod symbolem piwa.
7.Nie musisz czekać 2000+ lat na drugie piwo.
8. Są prawa, które mówią że nalepki na butelce do piwa nie mogą Cię okłamać.
9.Możesz dowieść że masz piwo.
10. Kiedy się uzależnisz od piwa, są grupy ludzi którzy Ci pomogą to powstrzymać. "

Znalazłem to na stronie jakiegoś młodocianego satanisty. I poczułem się totalnie zaskoczony. Satanizm zawsze kojarzył mi się z nagimi, rudowłosymi dziewicami, czaszkami, czernią i szkarłatem, krwią, zatęchłymi piwnicami itp. A piwo jest przecież napojem radosnymi pogodnym...

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Mi też sataniści kojarzyli się z krwią czernią wielkimi kapturami i zabijaniem ale chyba nie zajmują się tylko jakimiś obrzędami tylko jak karzda sekta to ma swoje zasady i robią to samo pranie muzgu karzdej nowej osobie i ...
Morze któś powie mi że się nie znam na tym o czym pisze ale tudno pewnie by miał racje bo przeczytałam kilka artykułów ale cóż po przeczytaniu już raczej wyrobiłam sobie zdanie

11:46 AM  

Prześlij komentarz

<< Home